Monday, January 08, 2007


Till J
- Precis innan du gick



Å vad jag önskar att du inte finner
Allt det där du har väntat på
Allt det där som du längtat efter

Å vad jag önskar att jag var vacker
Tände eldarna i din blick
Å vad jag önskar att du öppna hjärtat
Glömde gråten, glömde smärtan
Bara låt det vara som precis innan du gick

Å vad jag önskar att du har ont nu
Att du gråter i förtvivlan över misstaget som du gjort
Å vad jag önskar att du ligger vaken nu
Timme efter timme utan någon slummer alls
Åh vad jag hoppas att du saknar, mina läppar mot din hals

Åh vad jag hoppas att du ångrar dig
Bara låt det vara som precis innan du gick

Åh vad jag saknar dina händer
Din varsamma blå blick
Åh vad jag önskar du var hos mig nu

Bara låt det vara som precis innan du gick

0 Comments:

Post a Comment

<< Home